Firma Samsung Electronics ogłosiła globalną współpracę marketingową z Jurassic World, długo oczekiwaną kolejną częścią fantastycznego Parku Jurajskiego Stevena Spielberga. Firma Samsung stała się nie tylko partnerem, ale także integralną częścią wizji zaprezentowanej w kolejnej części kultowej sagi o wyjątkowym parku rozrywki wypełnionym dinozaurami.
Historia przedstawiona 22 lata temu w filmie Jurassic Park przez Stevena Spielberga zatacza pełne koło. Obiecywany w pierwszej, kultowej części serii park zostaje w końcu otwarty. Witamy w Świecie Jurajskim – luksusowym kurorcie u wybrzeży Kostaryki, gdzie 20 000 gości poznaje i podziwia wspaniałe, różnorodne dinozaury. Sielankowa wizja niezwykłego parku atrakcji zostaje jednak zaburzona kiedy potężny Indominus rex ucieka i znika w dżungli. Dinozaury uciekają na wolność, wzbijają się w powietrze lub znikają w oceanie, stając się częścią powszechnej walki o przetrwanie, której ofiarami padają goście Świata Jurajskiego.
Firma Samsung także bierze udział w innowacyjnym przedsięwzięciu jakim jest Świat Jurajski. Odwiedzających ten wyjątkowy park wita Centrum Innowacji Samsung. Prezentuje ono interaktywne eksponaty oparte na najnowocześniejszych technologiach, które pozwalają odwiedzającym całkowicie zatopić się w świecie prehistorycznych dinozaurów, m. in. dzięki zakrzywionym telewizorom UHD oraz tabletom Samsung, w które Centrum zostało wyposażone. Filmowe Centrum Innowacji Samsung jest bezpośrednim przedsionkiem do prawdziwej przygody, jaka czeka na gości Świata Jurajskiego.
Firma Samsung była także obecna 9 czerwca podczas światowej premiery filmu, która odbyła się w słynnym Dolby Theatre w Los Angeles. Goście wydarzenia mogli m. in. zobaczyć ścianę zbudowaną z flagowych telewizorów Samsung SUHD, na której wyświetlane były fragmenty filmu w zachwycającej jakości. Telewizory Samsung SUHD przenoszą jakość obrazu na niespotykany dotąd poziom dzięki nowej technologii wyświetlania opartej na oszczędzających energię nanokryształach, które zapewniają niedoścignione odwzorowanie barw i kontrast, a także dwa i pół razy wyższą jasność niż w konwencjonalnych telewizorach.
Latem 1993 roku, Steven Spielberg przedstawił światu wizję filmowego Parku Jurajskiego. Film zdobył nie tylko niesamowitą popularność, szybko zyskując miano kultowego, ale także uznanie krytyków. Jurassic Park zdobył 3 Oscary, w tym za najlepsze efekty specjalne, które na długie lata stały się wyznacznikiem jakości w swojej kategorii. Najnowsza odsłona sagi, Jurassic World, silnie nawiązuje do oryginału. Jej reżysera wskazał sam Steven Spielberg, który objął funkcję producenta wykonawczego. Wybór padł na Colina Trevorrowa, który Spielberga urzekł swoim filmem pt. Na własne ryzyko. W filmie zobaczymy cenionych aktorów, takich jak znanego ze Strażników Galaktyki Chris Pratt, znakomitego Vincenta D’Onofrio, czy Omara Sy, którego polska publiczność może kojarzyć z francuskiej komedii Nietykalni. Scenariusz, którego autorami są Rick Jaffa i Amanda Silver oraz Derek Connolly i Trevorrow, powstał na bazie pomysłu Ricka Jaffy i Amandy Silver. Do zespołu dołączyli ponadto Frank Marshall i Patrick Crowley jako producenci.
Jurassic World zadebiutuje w polskich kinach w piątek, 12 czerwca 2015.
Więcej informacji o filmie i Centrum Innowacji Samsung znajduje się na stronie internetowej www.jurassicworld.com oraz na www.tylkohity.pl
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/samsung-electronics-i-universal-pictures-oglaszaja-globalna-wspolprace-z-jurassic-world